Skočiť na obsah
🕽 0948 881 081 (-) , FAQ

Vystavujete pravidelné doklady? Máme novinky!

Podobne, ako v banke si môžeme vytvoriť trvalý príkaz, tak aj v SuperFaktúre je možné pravidelne vytvárať faktúry a náklady a odbremeniť sa tým od časti podnikateľských starostí. V rámci jarného upratovania sme túto sekciu vynovili a pridali zopár funkcií, aby bolo vystavovanie pravidelných dokladov čo najzrozumiteľnejšie a čo najjednoduchšie.

Najväčšie zmeny pri vystavovaní pravidelných faktúr sú:

  • možnosť zvoliť si stav pravidelnej faktúry: aktívna/neaktívna („neopakovať“). To znamená, že pravidelná faktúra sa dá dočasne, alebo natrvalo “vypnúť”, ale pozor, bez toho, aby ste ju museli zmazať. V zozname sa bude nachádzať aj naďalej, avšak s tým že jej opakované vytváranie bude pozastavené. V ten správny čas jednoducho môžete opakované vytváranie faktúry ľahko obnoviť.
  • nastavenie si jazyka faktúry. Pri každej pravidelnej faktúre sa dá nastaviť jazyk, v ktorom bude primárne vytvorená. Takáto faktúra sa taktiež bude spracovávať a odosielať vo vami zvolenom jazyku.
Blog - Pravidelné faktúry
Novinky v nastavení pravidelných faktúr a nákladov

Vystavujete pravidelné doklady? Ako vytvoriť a nastaviť pravidelnú faktúru, vrátane použitia skratiek a pokročilých nastavení dátumov? 

Nové zmeny sa týkajú aj pravidelných nákladov:

  • princíp vytvárania pravidelných nákladov sme nastavili podobne ako pri faktúrach
  • možnosť zvoliť si stav pravidelného nákladu na aktívny, resp. neaktívny („neopakovať“)
  • pravidelné náklady sa teraz vystavujú separátne od obyčajných nákladov

Pridať komentár