Skočiť na obsah
🕽 0948 881 081 (-) , FAQ

Naučte váš eshop pracovať bez vás

Čo všetko musíte urobiť, keď vám do eshopu príde nová objednávka? Skontrolovať platbu, vystaviť zálohovú alebo ostrú faktúru? Ako dlho musíte na platbu čakať? O koľko času týmto všetkých prichádzate?

So SuperFaktúrou a online platbami viete celý proces uhradenia a vybavenia objednávky zautomatizovať a jediné, čo musíte urobiť, je odoslať tovar. Ak predávate digitálny obsah, nemusíte dokonca ani to, eshop ho môže poslať sám.

Popíšeme vám jeden z možných spôsobov ako tatéto automatické vybavenie môže fungovať:

  1. Keď zákazník potvrdí svoju objednávku, eshop cez API vystaví v SuperFaktúre zálohovú faktúru. Táto obsahuje platobný odkaz Trustpay, na ktorý eshop zákazníka presmeruje.
  2. Zákazník na portáli Trustpay pohodlne uhradí objednávku cez banku, ktorú používa.
  3. Trustpay informuje váš eshop o úspešnom prijatí platby (tiež o nej dostanete email). Eshop sám cez API SuperFaktúry vystaví ostrú faktúru a uvoľní objednávku na expedíciu.
  4. Zákazník sa po úspešnej platbe automaticky vráti naspať do vášho eshopu, kde ho privíta informácia o jeho úspešne uhradenej objednávke a vytvorená faktúra.
  5. Vy už len tovar zabalíte a odošlete. Ak bol objednaný digitálny tovar, eshop ho už automaticky odoslal.

Aké výhody takýmto riešením získate?

  • nemusíte ručne párovať platby
  • nemusíte sa trápiť s fakturáciou a kontrolovaním
  • peniaze za tovar máte skôr
  • v eshope nemusíte mať implementovanú platobnú bránu každej banky zvlášť. Trustpay umožňuje prijímať online platby z takmer všetkých slovenských bánk

Uvedený príklad je len jedným z mnoha spôsobov, ako je možné využiť API SuperFaktúry a online platby vo vašom biznise. Zaujíma vás, ako by SuperFaktúra a online platby vedeli pomôcť konkrétne vašim požiadavkám? Spýtajte sa nás napríklad v komentároch:)

3 komentáre

Dobrý deň, ako by ste riešili potrebu automatického vystavenia faktúry za elektronický obsah vo forme predplatného po jeho uhradení na účet. Jedná sa o predplanté, ktoré zákazník nemá nijako viazané a môže skončit kedykoľvek po uplynutí predplatného. Teda nevieme vopred, či si službu predplatí na ďalšie obdobie alebo nie. Vieme zadefinovať produkt v "Cenníku/Sklade" a jeho cenu, vieme zadefinovať klienta v "Kontaktoch" vieme zadefinovať fixný variabilný symbol klienta, vieme nastaviť bmail v banke, ktorý pošle do SF avízo o prijatej platbe. Ešte uvádzam pre vysvetlenie, že sa jedná o opakujúcu sa službu, pri ktorej dochádza k objednávke len na začiatku v prípade nového zákazníka. ďakujem, ITcrowd
Dobrý deň, riešením by mohlo byť, že klientovi zašlete len email s údajmi k platbe (suma, VS, váš bank. účet a pod.). U seba si vytvoríte zálohovú faktúru (budete ju evidovať len u seba, klient bude mať len email s údajmi k platbe) a počkáte, či klient pod daným VS uhradí. Po uhradení zálohovej faktúry môžete potom využiť callback, ktorý vytvorí k uhradenej zálohovej faktúre ostrú faktúru a nastaví klientovi predplatné. Ak by ste mali ohľadom situácie ďalšie otázky, kontaktujte nás, prosím, priamo na info@superfaktura.sk Jen Barber
Aj to odosielanie objednávok sa dá zautomatizovať! https://www.google.sk/search?q=fulfillment+eshopy

Pridať komentár