Skočiť na obsah
🕽 0948 881 081 (-) , FAQ

Ako na predvianočný nápor v SuperFaktúre

Ako na predvianočný nápor v SuperFaktúre

V SuperFaktúre dobre vieme, že ak niečo výrazne zamáva v počte vystavených faktúr, tak je to práve (pred)vianočná sezóna. Každý rok sa prekonávate a decembrových faktúr býva viac a viac – v decembri 2020 SuperFakturanti vystavili skoro 429 000 dokladov!

Za posledné dva roky sa ukázalo, že práve digitalizácia a automatizovanie je budúcnosť aj pre malé firmy a podnikateľov. Nemusíte byť veľká spoločnosť a pritom si môžete dopriať aj v SuperFaktúre možnosti a funkcie, ktoré vám veľa vecí pri spracovaní objednávok uľahčia a zrýchlia. Pozrite sa na zopár z nich:

1. Nech sa faktúry vystavia samé

Automatické vystavovanie faktúr z objednávok na eshope dokáže ušetriť obrovské množstvo času hlavne pri zvýšenom dopyte. Nastavte svoj eshop tak, aby priamo z objednávky zákazníka vytvoril doklad v SuperFaktúre. Pozrite sa na niektoré z dostupných riešení. Alebo vám prepojenie eshopu so SuperFaktúrou môže spraviť váš programátor priamo na mieru prostredníctvom našej API dokumentácie.

2. Faktúry do zahraničia – uľahčite prácu účtovníkom

Zaregistrovali ste sa do režimu OSS? Don´t worry… Faktúry pri predaji tovaru na diaľku pre koncových spotrebiteľov z EÚ je možné označiť príznakom OSS. Alebo nám ho rovno pošlite cez API v požiadavke na vystavenie faktúry z eshopu. Prečo to robiť? Lebo vás bude vaša účtovníčka zbožňovať! Ušetríte jej veeeľa práce pri správnom zaevidovaní faktúr v účtovníctve a príprave výkazu pre OSS.

3. Použite exporty pre kuriérske a prepravné služby

Ide o veľmi užitočnú pomôcku, ktorá skráti čas prípravy zásielky k vyexpedovaniu. Údaje o zásielkách „vytiahnete“ z vystavených faktúr v SuperFaktúre pomocou nástroja Export pre kuriérov a jednoducho nahráte do systému prepravcu, kde si už vytvoríte štítky.

K dispozícii máte exporty pre 15 spoločností: GLS, Geis, Slovenská pošta, DPD, Slovak Parcel Service, Zásielkovňa (Packeta), Remax Courier Service, Neoship, 123 kuriér, PPL, DHL, UPS, TNT, Toptrans a Comgate.

4. Automatické úhrady

Faktúry nemusíte označovať za uhradené ručne alebo manuálnym importom bankového výpisu. Ide to aj automaticky – na výber máte z 2 možností:

  • necháte si zo svojej banky zasielať notifikácie o platbách do vašej bmailovej schránky v SuperFaktúre,
  • alebo si vyberiete priame prepojenie s bankovým účtom cez API. Služba priameho prepojenia je poskytovaná v spolupráci s Tatra banka a.s., no využívať ju môžu klienti TB, SLSP, ČSOB, VÚB, FIO či Raiffeisen bank.

5. Ponúknite zákazníkom možnosť zaplatiť online

Zákazníci zvyknutí na platby kartou a online cez internet môžu oceniť, ak im ponúknete možnosť zaplatiť cez online tlačidlá na faktúre. A ak ste eshop, tak si tieto brány implementuje pokojne aj na váš web. Platobné údaje sú už predvyplnené a zákazník ich nemusí prepisovať do internetbankingu. Nehrozí tak napríklad omyl preklepu pri variabilnom symbole.

6. Vytvorte prístup do SuperFaktúry kolegom

Možno nemáte čas riešiť objednávky na eshope a máte na to práve kolegov, ktorí sú zodpovední za vybavenie celej objednávky. V Prémiovom balíku im môžete vytvoriť prístup do SuperFaktúry pre viac používateľov a vy sa budete chodiť už len pozerať, ako sa vášmu eshopu darí.

 

Pridať komentár