Skočiť na obsah
🕽 0948 881 081 (-) , FAQ

Inbox: majte prehľad, čo sa deje vo vašej SuperFaktúre

Ak váš účet v SuperFaktúre „vyťažujete“ na maximum a snažíte sa využívať čo najviac funkcionalít (a tým pádom šetriť čo najviac vášho času), tak pravdepodobne máte veľa z bežnej agendy automatizovanej. Aby ste mali lepší prehľad o tom, čo sa na vašom účte stalo od posledného prihlásenia, rozšírili sme Prehľady v SuperFaktúre o nový tab. K možnostiam Fakturácia a Cashflow pribudol „INBOX“.

Čo v ňom nájdete?

Inbox sa nachádza v časti Prehľady. Je to schránka, v ktorej ste krátkymi správami (notifikáciami) informovaný o aktivitách, ktoré sú vykonané v SuperFaktúre automatizovane, ako napríklad:

  • či sa pravidelnú faktúru / pravidelný náklad podarilo resp. nepodarilo vystaviť
  • či sa pravidelnú faktúru podarilo resp. nepodarilo odoslať hybridnou poštou / emailom, ak túto možnosť máte nastavenú
  • že bola automaticky pridaná úhrada k faktúre / nákladu na základe automatického párovania úhrad (bmaily)
  • že faktúra bola uhradená cez Besteron alebo TrustPay
  • či sa podarilo / nepodarilo predplatné SuperFaktúry automaticky predĺžiť (ak máte nastavenú automatickú obnovu predplatného z karty)
  • či sa podarilo /nepodarilo odoslať automatickú správu
  • že vám odberateľ odpovedal na vašu SMS upomienku zaslanú cez SuperFaktúru a znenie príslušnej správy

Taktiež neplatitelia DPH budú upozornení, ak sa budú blížiť k hranici obratu pre registráciu za platiteľa DPH.

Poznámka: Notifikácie o vystavení dokladov cez API Inbox neobsahuje. Na jednej strane pre to, že informácie o objednávkach vidíte vo svojom e-shope. Na druhej strane je pri e-shopoch používajúcich API predpokladané veľké množstvo notifikácií, ktoré by Inbox zbytočne zneprehľadnili.

Ako Inbox funguje?

Nové notifikácie sú zvýraznené hrubým písmom. Ak ich považujete za prečítané / vyriešené, môžete zvýraznenie písma „deaktivovať“. A to buď:

  • len jednotlivú notifikáciu

  • rovnaký typ akcie naraz

  • celý konkrétny deň (kliknutím na dátum)

  • všetky zvýraznené notifikácie (kliknutím na ikonku fajok vpravo hore)

 

Označovať notifikácie za prečítané môžu všetky role používateľov okrem účtovníka a hosťa.

Inbox je do 30. septembra 2017 dostupný vo všetkých troch balíkoch predplatného. Budeme radi, ak nám dáte vedieť (do komentára pod článkom, na náš email, alebo live chat), či sa vám Inbox páči a či vám v ňom ešte niečo chýba.

2 komentáre

A pravidelné náklady sa stále nedajú hromadne upravovať. Lebo to by nebola prémiová funkcia a získali by ju aj zákazníci s obyčajným predplatným. A možno nie.
Vedeli by ste nám navrhnúť, čo by sme pre používateľov mohli v rámci hromadnej úpravy predpisov pravidelných nákladov zapracovať - čo by pre Vás bolo užitočné? Ďakujeme.

Pridať komentár