Skočiť na obsah
🕽 0948 881 081 (-) , FAQ

Štandardný balík služieb v SuperFaktúre

Štandardný balík služieb je jedným z troch dostupných balíkov SuperFaktúry. Na výber máte ešte: Základný alebo Prémiový balík.

Funkčne pokrýva klientov, ktorým nestačia základné služby SuperFaktúry, zároveň však nevyužijú všetky funkcionality Prémiového balíka.

Konkrétne obsahuje všetky funkcie Základného balíka, teda:

Oproti Základnému balíku obsahuje Štandardný balík navyše:

Porovnanie funkcionalít všetkých typov balíkov a ich cien nájdete v našom cenníku.

 

6 komentárov

Dobrý deň, Zrazu vidím že mám namiesto "obyčajného" členstva "štandardné". O mesiac mi končí predplatné a chcem ho ako "obyčajné" predĺžiť o ďalší rok. Keď teraz kliknem v administrácii na tlačítko PREDĹŽIŤ, predĺžim si terajšie "štandardné"?
Dobrý deň, máte pravdu, pri príležitosti spustenia nového Štandardného balíka služieb sme všetkým zvýšili Základný balík na Štandardný, aby ste si mohli vyskúšať jeho funkcionality, napríklad aj účtovné poradenstvo. Pri predlžovaní členstva máte prednastavený Váš aktuálny balík (vo Vašom prípade Štandardný). Samozrejme si ho ale môžete zmeniť, stačí ak kliknete na "Krok 1", kde si vyberiete balík, ktorý Vám vyhovuje. Po skončení Vášho aktuálneho členstva, sa Váš balík potom automaticky zmení na (vo Vašom prípade) Základný.
Dufam, ze tým prekvapením bude konečne app na Android/iOS. Držím palce.
To zatiaľ nie, tým prekvapením je účtovné poradenstvo.
Dobrý deň, v úvode chcem vyjadriť doterajšiu spokojnosť s vašou službou. Avšak povedzme si otvorene, vyradením Objednávok a Cenových ponúk zo Základného balíka nepriamo nútite niektorých používateľov vašej služby k prechodu na Štandardný balík. Pridanie služieb Automatické odosielanie Pravidelných faktúr a Farebná tlač hybridnej pošty. Ich pridanie, dovoľujem si vyjadriť iba svoj názor, je prinajmenšom irelevantné. Touto marketingovo-cenovou politikou sa skôr približujete softvérovým balíkom, ktorých cena je síce stále nepomerne vyššia, na druhej strane však poskytujú širšie spektrum funkcionalít. Poskytnutie služby účtovných konzultácií je len slabou záplatou, nakoľko si opäť dovolím tvrdiť, že väčšina z podnikateľov si platí vlastného účtovníka, či daňového poradcu. Žiaľ, na prvý pohľad to vyzerá ako "lockdown" postupne nadobudnutých používateľov služby. Ako podnikateľ plne chápem vaše kroky, alebo bolo by ich vhodné tlmočiť inou formou, ako týmto blogovým príspevkom, napríklad uverejnením relevantných výsledkov nedávno realizovaného dotazníkového prieskumu. Každopádne, v závere vyjadrujem návrh na zachovanie obsahu Základného balíka v nezmenenej podobe. Ďakujem.
Dobrý deň, veľmi Vám ďakujem za názor a za korektnú kritiku. Nastavovanie jednotlivých balíčkov služieb (a cien za ne) je pre nás snáď ešte ťažšia úloha, ako samotný vývoj a starostlivosť o SuperFaktúru. Vždy sa snažíme urobiť to "správne", a vyhovieť čo najväčšiemu počtu klientov. Ale určite to poznáte sám, 100 ľudí - 100 chutí. Jednou z našich priorít pri týchto novinkách bolo zachovanie cien. A tie sme nemenili už viac ako dva a pol roka. Napriek tomu, že za ten čas pribudlo zhruba 70-80% nových funkcionalít. Zároveň sme chceli vyplniť "prázdne" miesto medzi Základným a Prémiovým balíčkom. Často sa napríklad stretávame s tým, že užívateľ chce automatické odosielanie faktúr, ale nechce platiť za Prémiový balíček. Všetky takéto podnety sa snažíme zapracovať. Navyše sme tiež vychádzali z nedávneho prieskumu a aj preto sme napríklad pridali účtovné poradenstvo. Je mi jasné, že určitá časť klientov neocení presunutie Objednávok a Cenových ponúk do Štandardného balíčka, no verím, že túto skutočnosť sme vykompenzovali ešte vyššou hodnotou pridaním aj ďalších vecí. Aj preto sme všetkým bezplatne zvýšili členstvo na tento vyšší balíček a ponúkli ho so zľavou 30%. Aby si ho mohli všetci vyskúšať a sami sa rozhodnúť, či im vyhovuje, alebo im stačí aj Základný balíček. Pri ročnom predplatnom je tak cena za 1 mesiac 5,81€. Či je to veľa alebo málo si zhodnotí každý sám, ale celkom určite do tohto balíčka budú postupne pribúdať aj ďalšie (verím že užitočné) služby. Tiež som si istý, že online riešenie prináša oveľa viac výhod oproti balíkovým softvérom, ako je len nižšia cena a konkrétne funkcionality. To je ale na dlhšiu debatu ;) Ešte raz Vám ďakujem za názor a verím, že aj napriek týmto zmenám nám zachováte priazeň aj naďalej.

Pridať komentár