Skočiť na obsah
🕽 0948 881 081 (-) , FAQ

Šikovné ťahy a užitočné finty vo fakturácii, daniach a podnikaní

Priznania, výkazy, prehľady a hlásenie: čo všetko vyhotovuje účtovník?

Bežný pojem z praxe "účtovník" znie na prvý pohľad jednoducho až plocho. V skutočnosti však v sebe kvalitný účtovník skrýva - resp. by mal - široké spektrum zručností a najmä by mal mať kvalitný prehľad. V minulom článku Janka napísala,…

Čítať celý článok »

Účtovník za všetky prachy – nájdite ho.

Ak je vaše podnikanie naozaj jednoduché a máte iba “pár” faktúr, účtovníctvo si môžete robiť aj sami a daňové priznanie vám raz ročne spracuje účtovník. S postupným rastom podnikania už podobný postup rozhodne nie je vhodný. Jednak by ste zbytočne platili…

Čítať celý článok »

Ako nájsť tých správnych zamestnancov

V nasledujúcom blogposte, ktorý je pokračovaním seriálu určeného pre začínajúceho podnikateľa, si zhrnieme, aké sú vaše možnosti pri hľadaní spolupracovníkov, zamestnancov, jednoducho ľudí do tímu, ktorí vám majú pomôcť s biznisom, aj keď s takým hľadaním nemáte žiadne skúsenosti. Dbajte na…

Čítať celý článok »

Time management: ako s ním začať? 2/2

V minulej časti o time managemente sme prebrali, ako sa naň pripraviť hlavne po fyzickej a psychickej stránke. Teraz prinášame pár zásad, ktoré je vhodné dodržiavať a tipy na jeho uľahčenie. Zásady a tipy Merajte. Vraví sa - čo sa…

Čítať celý článok »

Prehľady v SuperFaktúre: doplnkové panely

V predchádzajúcom článku sme predstavili graf fakturácie a cashflow. Nemenej dôležitou časťou prehľadov v SuperFaktúre sú však aj ostatné panely: Prehľady - ostatné panely Pohľadávky a záväzky: Pohľadávky - sumy z odberateľských faktúr, ktoré odberatelia zatiaľ nehradili. Podobne záväzky -…

Čítať celý článok »

Prehľady v SuperFaktúre: fakturácia aj cashflow

Jednou z veľkých výhod, ktoré prináša SuperFaktúra, je vždy aktuálny prehľad o hospodárení firmy. A aj na základe vašich podnetov prinášame vylepšené prehľady, vďaka ktorým si budete môcť samostatne odsledovať sumy faktúr (a nákladov) a tiež ich úhrady - teda…

Čítať celý článok »

Time management: ako s ním začať? 1/2

Je ho plný internet a spája sa hlavne s kľúčovými slovami produktivita, plánovanie a priority. Ide o time management - riadenie času. Môžete ho aplikovať ako na pracovný, tak aj osobný život. No aby ste sa stali skutočne pánmi svojho…

Čítať celý článok »

Publikovanie zaujímavého obsahu: 11 typov content marketingu – 2/2

Content marketing to nie je len blog. Je toho viac. Oveľa viac. Predtým, ako sa do niečoho pustíte, zvážte, čo je asi najprijateľnejšie pre vašu cieľovú skupinu a do úvahy tiež zoberte to, čo sa najviac hodí pre váš tovar,…

Čítať celý článok »

Publikovanie zaujímavého obsahu. Prinesie vám viac zákazníkov? 1/2

Content marketing - magické slovo posledných rokov. Čo to vlastne je a na čo je to dobré? V skratke, je to forma prezentácie firmy alebo produktu, v rámci ktorej viac menej pravidelne uverejňujete zaujímavý obsah. Teda zaujímavý hlavne pre vašu…

Čítať celý článok »

Ako zviditeľniť web o ktorom nik nevie 2/2

« začiatok témy v predchádzajúcom článku Ako sme už písali v minulej časti, v tomto článku nenájdete "zaručené" rady, ako zvýšiť návštevnosť (a predaj) vášho webu. Zrozumiteľne vám však popíšeme absolútne základy online marketingu. Najprv si popíšeme, akými spôsobmi sa…

Čítať celý článok »