Skočiť na obsah
🕽 0948 881 081 (-) , FAQ

Šikovné ťahy a užitočné finty vo fakturácii, daniach a podnikaní

Time management: ako s ním začať? 2/2

V minulej časti o time managemente sme prebrali, ako sa naň pripraviť hlavne po fyzickej a psychickej stránke. Teraz prinášame pár zásad, ktoré je vhodné dodržiavať a tipy na jeho uľahčenie. Zásady a tipy Merajte. Vraví sa - čo sa…

Čítať celý článok »

Prehľady v SuperFaktúre: doplnkové panely

V predchádzajúcom článku sme predstavili graf fakturácie a cashflow. Nemenej dôležitou časťou prehľadov v SuperFaktúre sú však aj ostatné panely: Prehľady - ostatné panely Pohľadávky a záväzky: Pohľadávky - sumy z odberateľských faktúr, ktoré odberatelia zatiaľ nehradili. Podobne záväzky -…

Čítať celý článok »

Prehľady v SuperFaktúre: fakturácia aj cashflow

Jednou z veľkých výhod, ktoré prináša SuperFaktúra, je vždy aktuálny prehľad o hospodárení firmy. A aj na základe vašich podnetov prinášame vylepšené prehľady, vďaka ktorým si budete môcť samostatne odsledovať sumy faktúr (a nákladov) a tiež ich úhrady - teda…

Čítať celý článok »

Time management: ako s ním začať? 1/2

Je ho plný internet a spája sa hlavne s kľúčovými slovami produktivita, plánovanie a priority. Ide o time management - riadenie času. Môžete ho aplikovať ako na pracovný, tak aj osobný život. No aby ste sa stali skutočne pánmi svojho…

Čítať celý článok »

Publikovanie zaujímavého obsahu: 11 typov content marketingu – 2/2

Content marketing to nie je len blog. Je toho viac. Oveľa viac. Predtým, ako sa do niečoho pustíte, zvážte, čo je asi najprijateľnejšie pre vašu cieľovú skupinu a do úvahy tiež zoberte to, čo sa najviac hodí pre váš tovar,…

Čítať celý článok »

Publikovanie zaujímavého obsahu. Prinesie vám viac zákazníkov? 1/2

Content marketing - magické slovo posledných rokov. Čo to vlastne je a na čo je to dobré? V skratke, je to forma prezentácie firmy alebo produktu, v rámci ktorej viac menej pravidelne uverejňujete zaujímavý obsah. Teda zaujímavý hlavne pre vašu…

Čítať celý článok »

Ako zviditeľniť web o ktorom nik nevie 2/2

« začiatok témy v predchádzajúcom článku Ako sme už písali v minulej časti, v tomto článku nenájdete "zaručené" rady, ako zvýšiť návštevnosť (a predaj) vášho webu. Zrozumiteľne vám však popíšeme absolútne základy online marketingu. Najprv si popíšeme, akými spôsobmi sa…

Čítať celý článok »

Ako zviditeľniť web o ktorom nik nevie 1/2

V súčasnosti je už asi veľmi málo podnikateľov, ktorí nepokladajú za dôležité mať vlastnú firemnú stránku. Či už kvôli kontaktu so zákazníkmi, prezentácii samotnej firmy alebo chcete priamo cez stránku robiť aj predaj vašich služieb, či tovaru. Spustenie stránky je…

Čítať celý článok »

Nové funkcie, e-book, články. Aký bol rok 2015 v SuperFaktúre?

Bilancie, checklisty, sumáre, top listy, predpovede Nostradama a Baby Vangy,... na rozhraní rokov si to chce zhrnúť každý a ani my nie sme výnimka. Poďme na to. Rýchlejšia práca s faktúrami ...aby ste pri administratíve strávili menej času. Pre zefektívnenie…

Čítať celý článok »

Od roku 2016 môžeme štátu odvádzať DPH iba z uhradených faktúr

Pravdepodobne na základe tlaku podnikateľskej verejnosti nastupuje pre platiteľov DPH od začiatku roka 2016 definitívne jedna viacmenej pozitívna novinka. Tí doposiaľ odvádzali štátu DPH zo svojich faktúr, bez ohľadu na to, čim im ich odberatelia uhradili alebo nie. Po novom…

Čítať celý článok »