Skočiť na obsah
🕽 0948 881 081 (-) , FAQ

Detail faktúry v novom kabáte

Ďalšou novinkou, ktorú sme si pre vás nachystali v rámci celého radu jesenných vylepšení SuperFaktúry, je detail faktúry. Ide o pomerne rozsiahlu zmenu, preto si všetky jej časti detailne rozoberieme.

Nastavenie faktúry

Ak si v SuperFaktúre budete prezerať akúkoľvek uloženú faktúru, v prvom riadku hneď pod hlavným menu, sa nachádza niekoľko nastavení, ktorými upravujete jednak samotnú faktúru na obrazovke, ale aj pdf, ktoré budete sťahovať, prípadne posielať vášmu klientovi. Konkrétne si tu možete nastaviť:

  • jazyk faktúry
  • vložiť do faktúry váš podpis s pečiatkou
  • vložiť info o úhrade (pre faktúry, ktoré boli aspoň čiastočne uhradené)
  • vložiť linku na online platbu (pokiaľ máte aktivované online platby)
  • vložiť do faktúry QR kód pre platbu mobilom (štandard bysquare)
Detail faktúry - nastavenia
Faktúry – Nastavenia

Odosielanie

V pravej časti je najdôležitejším a najvýraznejším prvkom tlačítko „Odoslať“. Po kliknutí naň sa zobrazia tri ďalšie možnosti: odoslať emailom, odoslať poštou a označiť faktúru ako odoslanú.
Prvé dve možnosti hovoria samé za seba. Možnosť manuálneho označenia faktúry ako odoslanej sme pridali pre tých z vás, ktorí stále neobjavili čaro a jednoduchosť odosielania faktúr emailom priamo zo SuperFaktúry, prípadne nevyskúšali našu skvelú hybridnú poštu na odosielanie faktúr Slovenskou poštou, bez nutnosti postaviť sa zo stoličky 😉 Takto budete aj v SuperFaktúre vidieť, že ste faktúru naozaj poslali.

Vedľa každého z týchto troch tlačítok sa zobrazí malá zelená „fajka“, pokiaľ ste už konkrétnu faktúru klientovi niektorým zo spôsobov odoslali. Viac už nikdy nestratíte prehľad.

Detail faktúry - odosielanie
Faktúry – Odosielanie

Stav a úhrady

Nižšie sa nachádza mini panel zobrazujúci stav faktúry (čaká na úhradu, čiastočne uhradená, uhradená, po splatnosti). Na tomto mieste takisto vidíte, koľko z celkovej sumy už bolo zaplatené a aká čiastka ešte má byť uhradená. Kliknutím na malý trojuholník vedľa uhradenej sumy sa zobrazí história úhrad. Tu možete jednotlivé úhrady v prípade potreby zmazať. V tejto časti sa rovnako zobrazujú tlačítka na poslanie poďakovania klientovi za uhradenú faktúru, prípadne poslanie upomienky, ak je faktúra po splatnosti.

Detail faktúry - stav
Faktúry – Stav

Súvisiace dokumenty

Pod trojicou tlačítok, ktorým sa určite netreba obzvlášť venovať (Zmeniť, Duplikovať, Zmazať) je ďalšie multi tlačítko, vďaka ktorému si môžete vytvoriť dokumenty týkajúce sa danej faktúry, konkrétne Dobropis, Účtenku a Dodací list. Pre zálohové faktúry je tiež možné vystaviť Ostrú faktúru alebo Daňový doklad ku prijatej platbe.
Ak týmto spôsobom vytvoríte Dobropis alebo iný doklad, tento zostane po uložení automaticky „prepojený“ s faktúrou. Ich vzájomné prepojenie potom vidíte aj v časti „Súvisiace doklady“. Ak si chcete podobným spôsobom zreťaziť viac už vopred vytvorených dokladov, kliknite na text „Pripojiť doklad“. Ukáže sa menu, v ktorom si vyberiete typ dokladu. Následne uvidíte zoznam dokladov. Po kliknutí na niektorý z nich sa vytvorí prepojenie. Takto v budúcnosti oveľa rýchlejšie nájdete doklady, ktoré spolu súvisia.

Detail faktúry - súvisiace
Faktúry – Súvisiace

Interná poznámka

Ak si chcete ku faktúre uložiť poznámku, ktorú nemá uvidieť váš klient, máte možnosť tak urobiť v časti „Interná poznámka“. Tu môžete tak isto nechávať odkazy týkajúce sa konkrétnej faktúry svojim kolegom v prípade, že využívate funkciu multiuser.

Všetky tieto novinky budú dostupné v SuperFaktúre už o pár dní!

2 komentáre

Postuposielate s 1. triedou? Rad by som videl aj vopred pripravene odpovede (podakovanie, ...).
Hybridna posta ide zatial obycajne, tzn. 2. triedou. Pripravujeme tiez aktualizaciu tejto funkci, kde pribudnu dalsie moznosti (doporucene, 1. trieda, kuriet a pod.), no to az v buducom roku. Podobne aj vopred pripravene odpovede budu predmetom az dalsej aktualizacie.

Pridať komentár