Bilancie, checklisty, sumáre, top listy, predpovede Nostradama a Baby Vangy,… na rozhraní rokov si to chce zhrnúť každý a ani my nie sme výnimka. Poďme na to.
Rýchlejšia práca s faktúrami
…aby ste pri administratíve strávili menej času. Pre zefektívnenie práce so SuperFaktúrou sme pridali niekoľko noviniek:
- Tlačidlo hromadného výberu slúži na hromadné spracovanie faktúr a pripravili sme vám k nemu aj rýchlokurz využitia v podobe videa. Ukazuje, ako viete naraz odoslať viacero faktúr rôznym klientom, prípadne neplatičom odoslať upomienku.
- Mnohí z vás potrebujú dodacie listy. Častokrát však je potrebné vytvoriť samotný dodací list ešte pred vystavením faktúry. Vypočuli sme vaše želania a zaviedli dodací list ako samostatný typ dokumentu, z ktorého si viete vystaviť faktúru. Čo je tiež fajn vecička pri úspore času.
- Dodávate klientovi služby priebežne a následne mu na konci mesiaca potrebujete vystaviť faktúru? Zaznamenajte si poskytnuté služby „nanečisto“ do Konceptu a vytvorte mu potrebný doklad z neho.
- Vylepšenia sa dočkali aj pravidelné faktúry a tak v prípade potreby viete ich zasielanie pozastaviť bez nutnosti ich zmazania alebo im pred automatickým odoslaním nastaviť aj iný jazyk okrem slovenčiny.
Dostaňte peniaze skôr
- Pomocou automatického párovania platieb je možné odbremeniť sa od pravidelného kontrolovania bankového účtu a hľadania, či vám odberatelia faktúru uhradili. Stačí si vo svojom internetbankingu nastaviť zasielanie notifikácií do SuperFaktúry a tá úhradu k faktúre priradí sama za vás.
Jednoduché odovzdávanie dokumentov účtovníkovi
- Do SuperFaktúry môžete dať priamo prístup svojmu účtovníkovi. Poskytnete mu tak možnosť spraviť prácu za vás – stiahnuť si faktúry na začiatku mesiaca a naimportovať ich do svojho účtovného programu bez toho, aby čakal na vás. Podporujeme exporty pre najrozšírenejšie účtovné programy na našom trhu. Účtovník môže v prípade potreby faktúry aj editovať.
Uľahčenie prístupu ku svojim účtom
- Ak máte viacero firiem, dokážete ich v SuperFaktúre spravovať pod jedným prihlásením. Jedným preklikom sa dostanete z účtu jednej do druhej a späť. Prípadne si dokážete z jedného prihlásenia vytvoriť ďalšie firmy. Ak už firmy existovali pod zvlášť prihláseniami, mnohí z vás využili možnosť a ozvali sa nám, aby sme existujúce kontá prepojili.
Poradenstvo
- Aby sme vám boli ešte dostupnejší, spustili sme online chat. Pribudol tak ďalší kanál okrem emailu a telefónu, cez ktorý sme vám k dispozícii.
- Pre tých, ktorí chceli mať jasnejšie v tom, ako správne vystaviť faktúru, sme priniesli rovnomenný e-book.
- Sériou článkov na tému Ako začať podnikať, ktorá sa dočká ešte niekoľkých pokračovaní, sme chceli podať pomocnú ruku začínajúcim podnikateľom.
Snažíme sa prinášať novinky nielen zo sveta SuperFaktúry, ale prostredníctvom rôznych článkov aj vzdelávať v oblasti podnikania, prípadne poodkrývať zákutia fakturácie a účtovníctva v stráviteľnej podobe.
Veríme, že každý užívateľ si tu tento rok našiel niečo, čo mu aspoň z časti uľahčilo prácu, či nadobudol nové informácie. Nás zas potešila nominácia na IT produkt roka 2015 a snáď to svedčí o tom, že čo robíme, robíme dobre. Zlepšiť sa dá vždy, o tom bez debaty. Ale na to sú už novoročné predsavzatia a vývojové plány 🙂
Všetkým prajeme úspešný rok 2016, nech sa vám darí nielen v podnikaní.
Pridať komentár