Skočiť na obsah
🕽 0948 881 081 (-) , FAQ

SuperFaktúra oslavuje štvrtý rok!

Bolo to presne 18. 7. 2011. K tomuto dátumu sa oficiálne zrodila SuperFaktúra pre verejnosť, ako pomôcka na jednoduché vytváranie faktúr, primárne určená živnostníkom. No za tie štyri roky prešla skutočne veľký kus cesty. Momentálne predstavuje SuperFaktúra komplexný nástroj spájajúci v sebe všetky biznis služby, od online vytvárania faktúr, evidencie dokladov, komunikáciu s účtovníkom, či poštou, až po úplne zautomatizovanie celého procesu cez API. A určená už nie je nielen živnostníkom, plne uspokojí potreby malých či stredných podnikateľov.  Každým dňom stúpa  počet používateľov, už po prvom roku fungovania sme vstúpili na český trh a v treťom roku sme skúsili aj rakúsky trh.

Čo sme priniesli v predošlom roku?

Každým rokom prinášame sumár noviniek a vylepšení, ktoré za ten posledný rok pribudli. Za štvrtý rok fungovania SuperFaktúre sme rozšírili biznis aplikáciu o:

Koncom zimy 2015 sme tiež úspešne čelili sérii útokov na naše servre. Následne sme niekoľko týždňov práce investovali do ešte väčšieho zvýšenia bezpečnosti a zlepšenia infraštruktúry aplikácie. Výsledkom je stabilnejšia a podstatne rýchlejšia SuperFaktúra, s minimalizovanými výpadkami, po ktorých sa dokáže sama znova obnoviť a naštartovať.

Okrem iného sa do tímu SuperFaktúry pridali Janka a Janko, rozhodli sme sa predstaviť vám spokojných klientov SuperFaktúry a neustále uverejňujeme aktuálne články z podnikateľského sveta na našom blogu.

A čo hovoria čísla a štatistiky? Zlepšili, alebo zhoršili sme sa v porovnaní s minulosťou?

sf_graf_uzivatelia-4roky-sk
Nárast počtu používateľov a vyfakturovanej sumy

Naši klienti vystavili už dokopy 842 539 faktúr (aktuálne cca 49 000 mesačne), v celkovej sume viac ako 980 000 000 eur. Teda už čoskoro spolu prekročíme prvú miliardu!

Čo chystáme do budúcna?

Plány máme naozaj veľké! Už v týchto týždňoch, napriek dovolenkám, pracujeme na jednom veľkom prekvapení – ale viac neprezradím, budete si musieť počkať až na koniec leta. Tiež chystáme viacero vylepšení už existujúcich, a z dlhodobého hľadiska aj vývoj úplne nových, funkcionalít SuperFaktúry. Našim cieľom je čo najviac automatizovať procesy (úprimne, sme tým trochu posadnutí). Chceme, aby ste s fakturáciou a agendou okolo podnikania strávili čo najmenej času a mohli ho tak venovať tomu, čo vás rozhodne baví viac, či už je to samotné podnikanie, priatelia alebo vaše rodiny.

Ďakujeme za 4 roky dôvery, ktorú ste nám venovali. Verím, že s nami zostanete aj naďalej, že sa spolu prehryzieme všetkými prípadnými nepríjemnosťami legislatívy a spolu oslávime aj všetky ďalšie úspechy.

4 komentáre

Tiež využívam superfaktúru, ale z tohto článku mi trošku dvihlo žalúdok :-( 1. cielenie - poslali ste mi to, aj keď som zákazníkom - taký článok by som posielal potenciálnym zákazníkom - napr. segmentacia odberateľov newslettera by pomohla 2. veľmi reklamný blogpost - posty na blogu by mali vyzerať inak (príklad dobrého blogu http://www.visibility.sk/blog/ - cez blog sa nepredáva, ale informuje a buduje komunita, ziskávajú e-mailové adresy na budúcich zákazníkov a podobne) 3. veľmi ma nezaujíma, ako sa darilo Vám, očakávam nejaké nápady, ako sa vďaka vám bude dariť viac mne... 4. pridal by som skôr do takého článku "Oslavy" nejakú možnosť hodnotenia služieb, anketu, alebo kód na zľavu na využitie služieb, namiesto tlačidla call-to-action "Vyskúšajte na 30 dní ZADARMO"
Ejha, to ste nám naložili. Ale vďaka aj za to, že ste si našli čas napísať kritiku. 1. a 3: Máte pravdu, tento konkrétny NL sme posielali všetkým. Je mi jasné, že nie všetkých to musí zaujímať. No na druhú stranu, dostávame aj od našich zákazníkov (aj keď stále zriedkavejšie) otázky o tom, ako sa nám darí. Zrejme sa chcú uistiť, že si vybrali službu, ktorá "neskrachuje" o mesiac. V tomto zmysle nemáme ako vybrať, koho zo zákazníkov to bude zaujímať a koho nie. 2: Podobne informujeme o našich výsledkoch každý rok pri výročí spustenia, doteraz sme nemali podobnú kritiku. Ročne dáme na blog cca 30 nových článkov. Ak si ich pozriete, väčšina z nich má výrazne edukatívny charakter. Veril som, že tento jeden článok za rok, s trochou toho chválenia sa (reálnymi dátami), bude znesiteľný. 4: Anketu sme mohli vymyslieť, to je pravda. Na druhú stranu, tým že je iba jediné CTA na celej stránke úplne dole, snáď nie je až tak agresívne. Ale v každom prípade vďaka za komentár, budúci rok to skúsime napísať tak, aby sme nikoho neurazili. Snáď si Vašu dôveru dovtedy urdžíme a podarí sa nám vylepšiť obraz o našich blogerských schopnostiach ;)
Vďaka za reakciu... :-) klientom určite ostanem, so službami som nadmieru spokojný...
Úprimne, vylepšili ste mi deň, vďaka.

Pridať komentár