Skočiť na obsah
🕽 0948 881 081 (-) , FAQ

Šikovné ťahy a užitočné finty vo fakturácii, daniach a podnikaní

Ako skončiť s podnikaním?

Ako skončiť s podnikaním?

Pravdepodobne si teraz hovoríte, či sme sa náhodou nezbláznili, keď sériu článkov pre začínajúcich podnikateľov ukončíme blogpostom o skončení biznisu. Nikto to rád nevysloví nahlas, ale netreba mať ružové okuliare. Tak rýchlo, ako sa nadšenie z nového podnikateľského nápadu nafúklo, tak rýchlo môže aj spľasknúť. Nie je ľahké ísť vlastnou cestou. Vlastný biznis so sebou […]

Čítať celý článok »

Prihláste sa na odber noviniek z blogu

Odhlásiť sa môžete kedykoľvek prostredníctvom odkazu v emaili.

Zdravotné preddavky a ich úhrada – ako nezabudnúť?

Zdravotné preddavky a ich úhrada – ako nezabudnúť?

Každý mesiac máte ako podnikateľ povinnosť za seba zasielať do svojej zdravotnej poisťovne preddavky na zdravotné poistenie. Najneskôr do 8. dňa mesiaca nasledujúceho po tom, za ktorý treba preddavok uhradiť. Čiže za mesiac august musí mať vaša zdravotná poisťovňa pripísané peniaze najneskôr 8. septembra. Už sa vám stalo, že ste sa uprostred dňa alebo počas […]

Čítať celý článok »
Účtovník za všetky prachy – nájdite ho.

Účtovník za všetky prachy – nájdite ho.

Ak je vaše podnikanie naozaj jednoduché a máte iba “pár” faktúr, účtovníctvo si môžete robiť aj sami a daňové priznanie vám raz ročne spracuje účtovník. S postupným rastom podnikania už podobný postup rozhodne nie je vhodný. Jednak by ste zbytočne platili licenciu za účtovný softvér a, hlavne, by ste si účtovníctvo neviedli tak dobre, ako to […]

Čítať celý článok »
Ako nájsť tých správnych zamestnancov

Ako nájsť tých správnych zamestnancov

V nasledujúcom blogposte, ktorý je pokračovaním seriálu určeného pre začínajúceho podnikateľa, si zhrnieme, aké sú vaše možnosti pri hľadaní spolupracovníkov, zamestnancov, jednoducho ľudí do tímu, ktorí vám majú pomôcť s biznisom, aj keď s takým hľadaním nemáte žiadne skúsenosti. Dbajte na správny výber. Nájsť niekoho, kto spĺňa vaše predstavy, nie je až také ťažké. „Okrem toho, […]

Čítať celý článok »
Time management: ako s ním začať? 2/2

Time management: ako s ním začať? 2/2

V minulej časti o time managemente sme prebrali, ako sa naň pripraviť hlavne po fyzickej a psychickej stránke. Teraz prinášame pár zásad, ktoré je vhodné dodržiavať a tipy na jeho uľahčenie. Zásady a tipy Merajte. Vraví sa – čo sa nedá merať, nedá sa vylepšiť. Preto existujú benchmarky, rôzne rebríčky, hranice rekordov,… Aby sme mohli […]

Čítať celý článok »

Prehľady v SuperFaktúre: doplnkové panely

V predchádzajúcom článku sme predstavili graf fakturácie a cashflow. Nemenej dôležitou časťou prehľadov v SuperFaktúre sú však aj ostatné panely: Prehľady – ostatné panely Pohľadávky a záväzky: Pohľadávky – sumy z odberateľských faktúr, ktoré odberatelia zatiaľ nehradili. Podobne záväzky – sumy, ktoré ste zatiaľ dodávateľom nezaplatili. V záväzkoch sa zobrazujú sumy z „Nákladov“ – teda […]

Čítať celý článok »

Prehľady v SuperFaktúre: fakturácia aj cashflow

Jednou z veľkých výhod, ktoré prináša SuperFaktúra, je vždy aktuálny prehľad o hospodárení firmy. A aj na základe vašich podnetov prinášame vylepšené prehľady, vďaka ktorým si budete môcť samostatne odsledovať sumy faktúr (a nákladov) a tiež ich úhrady – teda oddelene fakturáciu aj cashflow. Tab Fakturácia Prehľady – fakturácia Vpravo hore si môžete nastaviť časové […]

Čítať celý článok »
Time management: ako s ním začať? 1/2

Time management: ako s ním začať? 1/2

Je ho plný internet a spája sa hlavne s kľúčovými slovami produktivita, plánovanie a priority. Ide o time management – riadenie času. Môžete ho aplikovať ako na pracovný, tak aj osobný život. No aby ste sa stali skutočne pánmi svojho času, je na to  najdôležitejšia disciplína. Poďme na to od piky Bude to možno zvláštne, […]

Čítať celý článok »
Publikovanie zaujímavého obsahu: 11 typov content marketingu – 2/2

Publikovanie zaujímavého obsahu: 11 typov content marketingu – 2/2

Content marketing to nie je len blog. Je toho viac. Oveľa viac. Predtým, ako sa do niečoho pustíte, zvážte, čo je asi najprijateľnejšie pre vašu cieľovú skupinu a do úvahy tiež zoberte to, čo sa najviac hodí pre váš tovar, či službu. A nezabudnite tiež dostatočne kriticky posúdiť vaše schopnosti a možnosti. Nemusíte sa pustiť […]

Čítať celý článok »
Publikovanie zaujímavého obsahu. Prinesie vám viac zákazníkov? 1/2

Publikovanie zaujímavého obsahu. Prinesie vám viac zákazníkov? 1/2

Content marketing – magické slovo posledných rokov. Čo to vlastne je a na čo je to dobré? V skratke, je to forma prezentácie firmy alebo produktu, v rámci ktorej viac menej pravidelne uverejňujete zaujímavý obsah. Teda zaujímavý hlavne pre vašu cieľovú skupinu. Tým „obsahom“ sa myslia napríklad články na blogu, videá, infografiky, ebooky a podobne. […]

Čítať celý článok »